Thursday, December 15, 2011

IntroDucing ¸¸.•*¨*• KiKi [&] LoLa *¨*•.¸¸

Cak! Ahaks men cak2 plak dia..Ermm camner nak citer nEh heh..okey 1st of all I need to do a confession **wah confession gitu ...yang sebenar2nyer seumur hidUp aku tak pernah ader pet. **Sedeyy kan? Baru2 neh ader event "Jom Heboh" kat Bukit Jalil. If not mistaken on 2nd - 4th Dec 2011. Aku pergi hari ke-2 tuh..org tak baper ramai la, dok round again & again..siap simpan barang dlm kete & round lagi **haaa amik..ko mampu? and at last rOund, dear sUda nampak ader "Petting Zoo" kat ujung booth..Hurmm da aGak & seperti dijangka..aku maSuk setelah dipaksa rela olehnya..Biler maSuk jer cam WOW!!!!! Banyaknyer si cUmel2 gebU, aDer putih, Grey, cOklat, hitaM...ia aDalah RABBIT! ..perghhh pelbagai raGam & aksi dipertOntonkan..yg BeshNyer si CUmel2 neh berkeliaran kat kaki...kamI berjalan dgn hati2 takOt lak terpijak! Dear mmg sangatlaaa suker dgn hewan2 neh...rabbit lagilaaa dia suke! Hadoi! Aku layankan...at last nak dijadikan cerita dear dgn jayanya menemUramah encik2 yg menJaga2 rabbit2 tuh...citer punyer citer, dear da pandang akU semaCam...cubaan pertaMa tak berjaya..balik dengan hamPa...ahaks..! Dari malam sampai ke esOknyer dia dok citer pasal rabbit..siap pOst kt wall feSbuk lagi..ala2 seDey sbb x dapat rabbit..sian Dear. Ermmm hari ke-3 tuh aku blk uMah mak..aku bBm dia ckp klu nak raBBit tuh gi la beli..suKe la tuh! So tengahari tuh gak dear ngan cOusin dia gi "Jom Heboh" semata2 nak beli rabbit..hasilnya....tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....inilah mereka!


From Temerloh, Pahang || Bought on Dec 4th, 2011
 
At home || Carrot feeding for the 1st time

Nanti sambung...aDer banyak lagi citer si cUmel berdua neh..hehe..

No comments: